Subject: Teabepäring
From: "Reigo Haug" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Jul 2025 13:28:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun väljastada Elering AS-ile 2010 a mai kuus Terviseameti poolt
koostatud otsus meie Kiisa elektrijaamade lubatud müra nõuete kohta (nr
9.3-1/123-2).

Palun väljastatud dokumendi pdf koopia saata e-kirja teel aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Täiendavate küsimuste korral palun võtke kindlasti ühendust.

Reigo Haug

EstLinkide käidu juht | Head of HVDC and Power Plant Maintenance Unit

Võrguhalduse juhi kohusetäitja | Deputy Manager of Grid Maintenance

+372 525 4095

+372 715 1229

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.